Blääää luleå-skellefteå 2-3

Bläää  dom förlora :( 
men  förutom de har dagen varit super :D:D  har hängt med en kompis efter skolan ;) redovisningen om Irland och bokens om jag läst gick väl bra :P *hoppas jag att lärana oxå tyckte*
hihi hjulade idag på vägen mot isen ;)  gjorde typ den snyggaste någonsin ;) hahha helt stört ju :p
 gick hem till min kompsi fick igen en tröja som hon lånat,  for till hockeyn stod och sålde matchprogram :p hahha vad roliga mäniskor kan vara ;) hahha ojoj, pratade med en kille där, han betätta att han cykla till och från jobbet året om (fan såå duktig han är)  :D skulle nog aldrig idas cykla året om, och denna killen bor typ kanske cykelväg en timme bort från jobbet skulle ha gissa på. (tar de iallafall för mig när jag cyklar till och från mitt jobb) och han och jag har typ samma avstånd till jobbna våra=)
 


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0