Fet tisdagen och smal onsdagen ?

Varför har man int en dag som heter Smal onsdagen där alla ska vräka i sig grönsaker? lr nå annat som int e fettigt? Semlor är ju int ens såå gott. Nog är typ kladdkaka 10 gånger godare lr typ godis.
Men de tycker ju bara jag =)


Igår fick jag massage var en i klassen (statan var då int som ja trodde) hon tryckte på konstiga punker på ryggen så de gjorde ont, men efter åt så  kändes ryggen som ny :D hon avslutade massge med att knåda ryggen :D (vilket jag trodde att hon skulle göra hela tiden ) hihi

I lördags jobba jag (var kul) tant var lika glad som vanligt och Maria lika söt :D  på kvällen hookade jag och Susanne upp  på max, for sen hem t henne och åt, såg på melodifestivalen säger då bara en sak!! EMD!!  Fan såå bra dom var ;) Molly *WOW* vilken röst!! helt vacker låt!!  Skulle int hon gått vidare lr vad allt de dära heter så skulle ja blivit ledsen för hon har ju en superröst!  Sen såg vi på Hot Chick, hahaha alltid lika kul ;)  Tack Susanne för enmysig lördag :D 



Söndagen hade vi träningen, fick vara top, och de gick ju som de gick :/ e ju van att vara bakperson. Men dom såg när  vi byggde måste då fått se ett reäljt skratt att se mig ;) *vilket jag bjuder på* hihih man kan ju int alltid vara bäst! ;)

Nu ska jag gå ut å gå i de vackra vädret sen läsa ut boken =)

Jag pluggar och se ni mina nyplockade ögonbryn ;) (ok kanske int den bästa bilden)

Pusss hejj


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sugen på nya skor såhär till våren? Kolla in mina favoriter från Brandos i mitt senaste inlägg :)



Puss och Kram

/Linnéa

2009-02-24 @ 14:18:42
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv,det var jätte roligt.. Ska ta en upp piggande piller nästa gång,så jag inte somnar. Ha ha...

2009-02-24 @ 14:54:33
Postat av: caroline

Din lilla snygging du är så grymt het;D

2009-03-12 @ 14:54:32
URL: http://lillcaroline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0