Hoppas på en bätter dag+blånaglarna ;)

God mogon :D  har alltid assvårt att somna även fast jag e trött (låter säkert asdumt) men har de :s känner mig lite stressad över boken som jag ska ja läst ut innan vecka 9 och gjort en recention till (har typ glömt hur man gör de) =(  vet att man ska skriva om vad den handla om. Men måste man lägga upp de på nå speciellt sätt?
Är faktisk aslänge sedan jag gick skola ;)  har hunnit glömma.
ska käka nu =) dra till gymmet duscha där (tycker int om att duscha på gymet) men om jag ska hinna till jobbet så måste jag =/  sen om jag hinner jag föröska köpa lunch på stan annars får jag väl göra de på storheden då. Under lunhen hehhe:p  En sak som jag verkligen hatar med att jobba är jag känner mig äcklig, När jag kollar rakfram ser jag GODIS! Älskar de och hur bra är de då?? :/ int såå bra.

Men ikväll blir de PARTYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!! :D:D såå nå kul blir de i dag :D gym+party=alkoholfritt =)   ska vara nykter ska jobba i morrn och ska på fördelsdags fest i morrn oxå =)

så här fina blev mina naglgar :D


Fint va? =)


Kolla snygg Karin :D (hennes mobil är ännu på semester från henne :(   )


Mina byxor :D

Träningskläder :D (linnet är LILA :D:D )


Av allt detta tog jag kanske 5 st och resten tog bubben :p

Gissa om jag var glad och hoppase på vinst :D fick två tv rutor med 75  :D Åååå ingen vinst =( tycker att jag förtjänar lite pengar nu!! Om någon vill ge mig en trisslott så får är ni mer än välkomman :D

Ska käka nu pusssipussss ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

hehe absolut, å vad gott det såg ut med godis

2009-02-06 @ 11:00:42
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0