Man kan allt:teater, film & fest

Vem är de som sagt att man int kan hinna gå på teater, se film å festa samtidigt???

Jag å två kompisar hann med allt de i dag (lr festen hann int ena kompisen med) men jag å elin hann me allt ;) teaterna börja kl 19-19.50 typ de roligaste jag någonsin sett, den handlade om att man ska anväda skydd vid samlag :D hahha fan såå duktiga esteterna var!!!!!! 
Sen for vi till kioskpiraten och hyrde en film, medans vi såg den fick jag ett samtal från en kompis som fråga om jag ville köra han å några kompisar. Först  vågade jag int :p hahha men tänkte visst varför int. Så Elin var mitt stöd på festen ;)
Vilken kväll asrolig :D idag fyller lr i går blir de om man kollar på kl så fyllde mamma år :D ska å fira henne lördag =)
Ska försöka hinna gå på a2 imorrn :p


Ska duscha nu å sova =) (om jag kan sova) hhihi ;)  puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0