Torsdag (såå veckorna går)

kommer int på någon vettig rubrik.  I tisdags var jag med gabby igår skolan och plugga å träna:D idag skolan, sen plugga kanske hjälpa till med tapertna om jag fattar nå hur man gör :P hihih

blää missar träningen på lördag =(  vill ju gå!! men Ska träna hemma ist =) å sen på söndag dåååååååååå får jag gå  på den :D jaaaaaaaaaaaaaaaa

Imorrn ska jag träffa en kompis (och vi ska fira henne för hon SKA klara teori provet :D hihi


Nyklippt =) (toppade bara håret)

FIKA :D:D


GODIS!!

OCH SIST MEN INT MINST!!! EN SUPERBRA KOMPIS!!!!! :D

Pusss


Kommentarer
Postat av: susanne

Åh,vad fin du e i håret. :)



Gott det ser ut med godis.. Kram

2009-02-19 @ 11:37:02
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Gabriella

hihi vad fint av dej =D Tack, desamma! =) kramar

2009-02-19 @ 18:36:59
Postat av: andreas

haha, du har bra godissmak.

2009-02-23 @ 20:54:56
URL: http://nanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0