Vilken dag igår

Gick till skolan (trodde att de skulle vara askallt). Men svettas nästan ist :p hahah  vi hade gramatik, blev lite klokare ;) sen kom Linn å plocka upp mig. Vi for till Pite på någon utbildningsgrejs på Nolia. Var jättekul :D är jätteglad att hon fråga mig om ja ville med :D  men roligaste var nog bilresan ner, först missa vi infraen till Pite ;) sen sa jag att hon kunde köra ner någon annanstans, så gjorde hon de så skulle hon om de blir rakt i rondellen,men svänge upp så vi hamna på e4 igen, så sa jag att hon kunde köra ner mot Arvidsjaur och vända där och köra mot pite så då gick de bra :D hahhaha mottligt underhållade att vi missa alla infarter typ ;) skulle äta på subway men dom har stängt tydligen :*( men då fanns de något annat subland lr nå. Riktigt goda mackor :D  sen for vi till Nolia :D jag och Linn kommer att vara med på kustbevakarnashemsida om några veckor :D hahah dom verka ju ha hekt shysst utbildning för teoretiskt i någon vecka sen praktikst. :D Bra upplägg :D  så som jag fattat de verka de vara omöjligt nästan att komma in på den utbildningen. =/
Kollade oxå mitt blodsocker igår:D gissa vem som hade perfekt ;)???  JOOOOO JAG ;D hihih   provade oxå göra ett blodprov (hihi) på en docka. Inte på en riktigt mänska.

Sen när jag kom hem hängde ja tvätt, diska, så kom Rebecca  så åt jag, vi satt å snacka skit och flumma på. Och hon läde mig ramsadansen. Kan int räkningen till den, men jag kan stegen :D stora framgångra för mig sen i tisdags ;) hihi
Följde henne hem en bit då föröskte vi snöbada varndra :p hahha  ojoj de var en rolig dag i går :D 
 
Nu ska ja käka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0