1 Jan 2009

Jag har fått för mig att 9 är en bra siffra så då ska väl detta år vara bra :D:D 2000-09-09 såg jag westlife första gången :D och gillar ju dom, ;) september e en vacker månad ;) 
 
Wiiiiiiiiiiiiiiieieiiee snart får ja träffa Paola!!!!!
Nu har jag å alex varit på coop forum, köpte mat till oss å min syster från max for hem till henne och surra =) riktigt trevlig :D
 
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ imorrn har vi inventering!!!!!!!!!  Skulle heller klippa av mig mina vackra fina naglar än att vara där och räkna varje jävla lite äcklig pryl!! :'(

Har någon gett nå nyårslöfte? jag har då nt gett nå, kan ändå int hålla =) ger heller ett löfte när ja vet att jag kan hålla de ;) hihih

LOVE Darins nya skiva, blir på partydans humör när man hör den :D

pusss hej <3

Kommentarer
Postat av: susanne

Det var ju mysigt.. Vi har båda legat sjuka ,så vi skålade med varsitt glas Cocacola och åt lite choklad.. hi hi hi hi... kram

2009-01-01 @ 16:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0