2 Jan

Middagen hos Mats päron var jättekul :D  när vi kom till hans päron satt Daniel me nå dataspel  och förklara för mig vad de gick ut på osv :p hhahha   han såg ut som ett barn som verka lättroad :P sen kom hans tjej Emma :D en jättetrevlig tjej!!  Vid 19 åt vi middag, där satt vi alla å mobbade Daniel  ;D (stackarna kan ju int vara lätt att komma hem å sen blir allt fokus på han) hihih
missade typ halva Victoria's secret fashion show 2008 :(   sen spelade dom settlers fattade inget av de:p såg lite av "day after tomorrow"  den filmen vore alla se!!  Väldigt intresant & skrämade. 

Åååååå vet ni nå supergulligt???  Fick se Leo live  nästan i skype :D sååå söt han är :D:D åå snart får jag träffa han irl :D den lilla gulliga pojken!!

Idag ska jag städa, träna, fixa för imorrn =)  sen äckel inventeringen :(  blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää  

Wiieieee imorrn får jag äntligen fixa mina naglar :D   wiiiieeeeeeeee  nog känner jag mig kvinnligare med långa naglar än korta.. Nog för att korta kan vara mer praktiskare. Men sååååå snygg å sexig med långa!!!!

Lite roligt som hände igår ;)

Första samtalet: Var till en helt okänd kille, skulle ringa t Alex brosa å hon gav mitt ett nr å ja ringde när ja hade slagit nr kom det någon bakgrundsmusik å där fattade ja att de var fel :P hahha   (hon erkände att de  var fel nr) hahhaa ;)
Första låten på radio: "Show me the meaning of being lonely" med Backstreet Boys :D
Första maten: Delifrech mål på max med sallad å en ramlösa, (var int bakis men tyckte att ja förtjäna de) lr de första var en choklad bit ;) 


Pusss puss

Kommentarer
Postat av: susanne

Ja,det e HOT med långa naglar... You go girl.

2009-01-02 @ 16:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0