3 Jan (MIN DAG IDAG):D:D

Okej inventeringen var in sååå tråkig som ja minns;) men en gång per år räcker..  förutom att min scaner sluta funka så vart tvungen att slå in allt för hand, de var tråkigt! blää men annars var de in sååå farligt :D
Igår städade jag, handla =)

Mats kom och sjöng och gav mig fika på sängen (han kände sig väl mer lr mindre tvingad) :P hahha av han fick ja BRITNEYS NYA SKIVA :D:D:D wiwieiieeeeeeeee   och en dag med han på stan och välj aut ett par rejäla vinterskor  för 1000 kr :D  (har gnällt om att mina skor e värdelösa) 

Skriver mer sen =)   puss puss 


Jag på min födelsdag för 4år sen (2004 mitt sista år som tonåring) hahha


Kommentarer
Postat av: susanne

GRATTIS vännen på din stora dag..Kram.

2009-01-03 @ 18:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0