Älskar träningarna:D

Fan vad jag älskar träningarna med gruppen :D alla är alltid såååå glada! Kanske sagt tidgare att jag tänker då int på åldersskillnaden i gruppen :D längtar tills DM :D  tycker oxå att våra tränare e superbra :D  hade utvecklingssamtal med dom igår ;p (var nog första gången som jag såg framemot ett utvecklingssamtal) hahhah  de är så bra att dom vill att vi ska ha kul på träningrana ist för att de ska vara stelt å tråkigt :D de tycker ja e superbra! För om man har kul med dom i gruppen blir ju träningen roligare :D  
 å Linn berättade om våra nya träningoverraller (lr vad de heter, vet int ens om ja stava rätt ) hihi hur snygga dom var :D de som hon förklara dom lät dom assnygga :D ska nog köpa en =)


Fundera på att gå en promenad snart lr gå t stan och springa på bandet =)  eller om jag ska ta en vilodag ist:p har tränar typ varige dag nu sen tors lr ons förra veckan (int så de runnit svett) men ändå rört på mig. Ska ifall gå till skolan:D  Visst förtjänar jag dag utan träning nu? ;)

Åååå bakde kladdkaka igår :D den blev asgod :D 

En rolig sak på träningen igår, Sofia frågade vad jag ätit. Jag  svarade kyckling och då sa hon : jag visst att du ätit de:p hahahhah 

lyckades töma tvättkorgen igår :D wiiiieeee dammsög å skura igår oxå =)

Nu ska jag fixa mina pärmar lite (allt e typ nästan bara inslängt i dom) hahah tycker de är jobbigt att stoppa in i dom :p hahha

ha de bra sötisar :D puss hej


Kommentarer
Postat av: susanne

Ja,ta du en vilodag. det förtjänar du.. Kram

2009-01-21 @ 13:07:07
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0