Bilderna från min lillalila resa :p


Visst är min resväska snygg ;)?   och va tycks om mitt sällskap? (mobben, väskorna & kamerna) :p hahah på centralen kom Palle balle och toppsen å mötte mig ;)  (dom klara int av att vänta tills ja kom) hahahha *skoja*



Här inne väntade middagen ;)


WOW blev helt kär i granen ;)


MAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den vackara utsikten=)





Fan sååååååååå gott de var med mat!!!!!  har (tror jag) aldrig sett sååå stora pommes ;)

Sagan om dom två tonen (längst fram är Frodo) hahha


Vackert (spec den lila bollen) hihi *smile*

Palle stängde gylfen :P


Godis till bion + annat skit :p hihih



                                      Friends 4-ever <3






Kommentarer
Postat av: susanne

Åh,vad fina kläder du fått.. :) Fina bilder,roligt du verkar ha haft det.. Kram

2009-01-16 @ 21:50:30
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0