En fartfylld dag ;)

Igår börja jag att fixa alla paper :p  gick som de gick, var duktig och höll på till kl 11,45 åt å sen körde ja till skolan. När jag väl står vid porten inser ja att  va fan de är ju onsdag (jag å stina ska ju se "made in Sweden") o då hade ja skola på förmiddagen INT kl 13 :p haha ringde till Gabbe (pratade med henne innan ja körde till skolan) fråga om hon skulle me till storheden (ja tänkte köpa gravljus, pärmar, register och en låda där ja kan ha alla inslagspaper o.s.v i)  hon sa att ja kunde komma om en timme =)  for hem i mellan ,hämtade bilsterionoch en Disney skiva (tänkte att hon e ju int alls nå för (pojkband)   *like me* ;)  hihih
For till min fasters nya jobba, fick ett mess där de stod att hon var klar:D, tankade, for till Porsön plockade upp henne :D vi for till Sko kanonen (försökte hitta ett par varma å sköna vinerskor) tänkte fakstik härma tvåi mitt lag, en tjejerna sa att hennes skor är varma å assköna. då fårga ja om ja fick härma å hons a att de va okej ;) men hittade dom aldrig =( bara i barn storlek. Å de gick ju int sååå bra :p hihi
Sen blev det  Ö&B, h&m myrona, mitt jobba (tant jobba) :D de blir hon å ja i helgen :D wiieieieii
Körde hem, de var mat från korvgubben som väntade på mig ;) (int nyttigt, men helt okej) var väl int såå sugen på sån mat.
Latade mig framför tvn, tog bort disken, gick till Stina och såg Made in Sweden. Vi satt å parata om olika saker om våra liv. Där insåg såg jag att hon är verligen en superfin kompis (har förstått de tidigare) men bara en sak som hon sa kändes sååå extremt kärlesfullt .

Nu ska jag nog kankse gå in till stan å träna, lr om ja ska gå på ett pass ikväll. Annars blir de gå ut me grovsoprona.
 Annars blir de skola i rätt tid iaf;) hihi
Lyssnar på "Quit playin games (with my herat) med BSB  fan tänk såå länge sedan den var en hit:p tycker den funkar lika bra då som nu :D

Här är dom fina fynden:D

Från mitt jobb blev de två pack begravningsljus och den fina gröna trändaren (e less på tändstickor) och dubbelhäftande tejpen,(fråga mig int varför ja köpte den)  ;)  den gröna roliga muggen från myorna (ska ha den på jobbet) :D nagelfilen (var två i ett) Lion, Kina, pingvin balndning och gott å balndat å Toffie diskborstana och lådan från ö&b. Gabbe å ja kom fram till att de var våran nya "klassiker" hahhah var dit två gånger :p
 Och int  blev de någon päron lr register, hahha kom på de när ja släppte av henne=(  (btw Gabbe hittade du din mobbe? ) skriv gärna och säg hur de gick. Måste berätta en till sak till dig;p


Kommentarer
Postat av: susanne

Oj,vad du handlade,goda saker... Hi hi hi.. Kram

2009-01-22 @ 17:49:56
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0