En hårdblombuket :p

Nu är listerna uppe i taket :D blev assnyggt :D:D  har varit ute å gått med Sofia =) vi gick coop och sen en liten promenad såg en bil köra som en idiot , dom körde förbi oss säkert 4 gånger på typ hahah

Sitter och äter (NYTTIG) middag lax å potatis å sallad.

Imorrn ska jag vara med Stina sen skola :D:D 

Fick en fin blombuket av Mats :p heheh   hahha appropå ingeting så har ja beställt ett par nya träningbyxor (byxor å byxor ett par shorts lr vad de heter) hihi till cheeleadingen, gick till konsum på b-näset och tog ut pengar, (till shorsen) köpte en lott (min otur, utan vinst)


Vi stretchade och våra tränare pratade =)


Min frukost (min lunch såg typ likdan ut, men utan te)

LOVE DOM ;) HAHA  har tyckt i mig några under dagen :p såååååååååååå goda :D

Min fina blombuket  som ja fick av bubben :D

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0