Fan sååå rolig träningen var :D (bilder från träningen)

Idag har jag gått på stan med Sandra åt på exotic lunch buffe (asgott) :D  köpte nå grejs på rean, bla en hårborste och en mössa :D
Köpte tvål till bubben:D  och plackrs :p
Fick mens så var int på så  bra humör, och måde asdåligt. Men tog en imbumiten, så blev bätter :D middagen bestod av varma mackor och två chokladpudding:D  Rebecca kom till min (favorit passasgerare) kom till mig så for vi till träningen och lyssan på Britney Spears nya skiva :D (vi båda gillar henne) men hennes kille e väl int lika förtjust i henne ;p hehhe

Fan såå kul de var på träningen, våra trännare har gått tränar utbildningen så dom skulle filma oss ;) heheh blev kallad för "media hora" av Rebecca hahah (andra gången i mitt liv) ;) för jag ställde mig först i kön då vi skulle göra gymnastik :p

Efter träningen fick jag Linn & Elisa med hem i bilen satt vi å pratade om träningran då sa hon att bla att jag tar i gör försöker på träningrna. (De kändes kul å höra) för de gör jag verkligen. (Bra att de syns)  Lyssande även då på Brittan och min å Rebeccas favolåt "Seek Amy"   man blir på danshumör när man hör den:D



här är lite bilder från träningen och idag =)


Min frukost =)


Heheh tur att de finns smink :D skulle nog ha känt mig dubbelt så äcklig annars idag :p




Alltså glassen och såsen var typ de bästa :D 

Hahah Sandra var hungrig :p

Lite bygg :D

Fan såå länge sen jag leket i en gympasal :D (hehe passade på nu)  (Söta Mimmi med) :D

Vi gjorde de här efter träningstiden:p

Vi har alltid kul :D

Nu ska jag hoppa i duschen :D puss hej å godnatt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0