Hej hopp snopb =)

Tjaaa! Okej rubriken kan man få till två saker :p hihi  men jag lyckades få me båda ;)
Pappa var förbi och godkände min lillalila snygga dator :D
Var i skolan och de gick bra =) vilket underbar klass jag har :D finns en där som alltid e glad och pratig (på ett bra sätt).  Gick till biblioteket och låndade en bok till engelskan (hoppas den blir godkänd av läraren) ;)  och en som jag ska läsa för nöjet skull, när ni ser framsidan kommer ni förstå varför ja fasnade för just den boken ;)

Har varit med Olga och snackat=) helt mysigt och kul :D hon körde hem mig sen. Ska hänga tvätt nu, sen läsa boken (int på eng)


Fick ett par byxor av Moa =) dom var assköna :D *tack*




Gissa vilket namn som jag fasnade för? ;)

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0