HUR *** KUNDE DE HÄNDA???

Filmen igår hete "United 93"  tänk att de gått sååå länge sedan? En grej fattar jag int, hur fan lyckades dom gå igenom säkerhetskontrollen med en kniv?  Vore de int börja tjuta då? Var int såå gammal å så insatt då i vad som hände.Tycker att de var asäcklig och hemsk att så många oskyldig dog. (Tycker fortfarande de) tänk att bara lyfta luren och där hör man någon säga att man är med i ett plan som blivit kapat och int kommer överleva? 
Men berode allt på "för någon gud" har beodrat dom att göra så?   (var lite halv trött när jag såg den) filmen.  Om de finns himmel och helvete så hoppas jag att teroristerna får vara i helvete och aldrig få en bra stund igen!!!   Om dom återfödds så hoppas jag dom får ett liv där dom bara önska att dom aldrig blivit födda (igen) .

Eller vad säger ni? (om de jag skrev)


Hoppas jag ska träffa Gabbe å Stina idag, fick ett mess från Gabbe där hon skrev att hon skulle ha lektion vid 10 :*(

ska skynda mig in t stan vid 10 och kolla om hon har tid att ta bort min nagelförstärkning. Försökte ta bort den sj igår (gick rätt bra men tog såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå  lång tid . Annas ska ja tvätta och diska. Ska försöka gå till gymmet =) (var onyttig igår kväll) tror att "den roliga veckan" börja närma sig=(
kl 15 har jag engelska =)  tror att vi skulle berätta om oss sjävla i  minst 3 min:s  lr om de var om ett intresse :P hahhah  *minns int riktigt*

ska käka nu =)

pusss hejj

Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha. jaa de är bra att du tänker på framtiden.. men det är nog ett tag kvar tills du är 80 år ändå :P

2009-01-19 @ 18:29:30
URL: http://joannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0