Kolla vilka sexiga arbetskläder:p

Är jag int snygg när jag arbetera;)?  Hjälpte till att måla listerna igår :D

Målade inte bara listerna igår utan även mina tånaglar. Och tog ett fotbad och pysslade om mina små söta gulliga fossingar :D

heheh läste aldrig boken igår , ska nog göra de idag :D  (fu*k glömde tvätten igår)  =( 


Visst verkar jag händig ;)? Jag är int alls såå tjjeig heheh


Fika pause ;) (kolsyrat vatten med hem gjord lingondricka) ;) asgott


Har smörjt in fossingarna och stoppat på sockarna som ska vara på (egentligen hela natten) men orka int ha dom så länge ;)


Mina sakner ;)





Har gjort grundsakerna innan färglacket ska på ;) polerat, petat ner nagelbandet :D


Mitt favorit nattlinne (har haft de sen 2003 typ) eller om de kan vara sen 2002 t.o.m visst är de snyggt ;)?


Tog lite hjälp i slutet =) hihi


Resultatet:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0