Lördag igen

♥ God morgon =)  vaknade för typ en timme sen, har sett lite på tv :D dammsugit och skurat. Bubben och hans pappa ska lägga golv =) ganska kul, för varige gång då han har gjort nå med lägenheten (renovering) så har jag lyckas varit sjuk, lr jobba  ;) och idag är jag int sjuk, utan ska jobba :D  hahha 

Skulle fasktikt vilja se på när dom lägger golv hur man gör =) säkert bra å kunna i framtiden =) 

kommer ihåg en rolig sak vad pappa sa, att han som är gammal är bra på datorer, mendans jag som är ung (som vore väl vara mer intresserad och bätter) inte var de. Men har ju alltid haft någon i min närhet som kunnat de :p så varför lära sig.. Ung & dum som man var :p hahhah ånga mig lite nu. Skulle faktisk vara kul om man var lite teknisk =)

Nu ska jag utr å gå innan jobbet =)

puss hejj skriver sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0