WOW vad man hinner(Grattis Nick i bsb)

Wow alltså fan såå mkt man hinner med (om man e aktiv hela dagen)  startade tvättmaskinen (glömde bort att hänga upp den innan jag gick till skolan). Gick till skolan satt där hade gramatik  (kl 11-12) sen gick jag å två till i min klass till dagobert å lunchade :D var med stina, slängde glasburkar och pantade :p  köpte en muffins medans hon åt lunch =) kollade på mascaror. Blev luade att byta till Telia 25 (hahah, tänket pröva iaf)., Så kommer att göra de snart men säger till innan jag byter. Ville ha kvar mitt nr men fick tydligen int de :'(  bläääääääääää  (VILL JU KVAR DE) gillar mitt nr har haft bara bytt en gång.,Men ändra tillbaka till mitt gamla, har ju haft den sen ja fick min första mobil och de var ju typ i 7 an. De är ju fan 9 år sen. LOVE IT juu.. :'( 
Minns när jag hade räkning att de var väl int såå kul att få hem den, (hade då bara 900 kr att leva på).  Gick gymnasiet då. 

Nu ska jag läsa lite ur min bok (den svenska)

Om jag int minns helt fel fyller Nick Carter år i dag ;)  hehhe    
Gick in på BSB hemsida :D


Mina böcker som varit hetast i dag :p


Min mysiga tröja som jag haft idag :D



Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0