Nuuu närma de sig :D

NU ÄR DE BARA 9 DAGAR KVAR!!! Gissa tre gånger vem som längtra ? :D:D:D 

Har försökt tjata på tant att hon ska följa med mig på Diggelo  när dom är i Älvsbyn :p men hon tror att jag lär överge henne där ;) hihi

I veckan har jag int gjort så mkt, cyklat till jobbet (kört bil nån dag) varit å badat med Hanna å Mikkis) hade tjej kväll + Gustav. de var ritkit trevlig de var jag, Hanna O, Gabby, Katta Å Ester :p  alla dom gick jag gymansiet med :D de var ritigt trevligt :D satt ute på en filt å käka fruktsallad, å chips ;) hehe

har varit på gymet två gånger  denna vecka ;) fan måste ju vara i topp form till  helgen ;) 
i går var jag på fest hos Linns brosa. De var riktigt trevligt :D helt kul å se Linn!! Å fick se bilder på deras kattungar :D:D ååååååååå såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå söta!!  *VILL HA*

 1 juli var jag å muppen på bio å såg Ice Age 3 :D SE DEN!!! helt bra !!  Å roligaste av allt var att pastis å mackan satt snett baki oss :D  hihih 

Idag har  jag varit å kollat på en ny kamera :D hittatde en riktigt jävla bra en på on off. Men ska kolla lite om den på nätet ;) hihi

idag e de typ vinter ute kallt 10 grader :(
å min ENDA  lediga helg farm till september!! fast å andra sida spelar väl int de såå stor roll. För udner sommaren e jag ganska dag vild ;) i dag trodde  ja att de var söndag. Igår trodde ja att de var onsdag ;) hehhe så.. Fördelen med helg är den shyssta OB ;) hehe    jobbar heller då., Är ledigt ändå två dagar i veckan typ. så de behöver  int va på helgen.
Min naglar har blivit helt sjuk långa nu :D helt fina är dom, dock jag filat ner två st :/ för dom ha varit nära på att gå av :(   men dom växere oxå ut ;)


Pastis å Hanna :D




Bilder från våran taco kväll :D  hihi 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0