Onsdag 8/7 5 DAGAR KVAR!!!

Fyy höll nyss på att få en hjärtatack!  Trodde det var torsdag och då skulle jag börja jobba kl 11 å nu är den 10.23 å jag är typ nästan vid råneå, skulle aldrig hinna fara till storheden på sååå kort  tid:s aaaaa  så rädd ja blev! 
Fundera på om man ska ut å jogga nu =)  men hunden får då int följa  för han va för slö :p hehhe

såg minnes studen för MJ igår :(  när jag såg hans barn prata så blev ja riktigt rörd.

Allstå nu är de bara 5 dagar kvar till BRITNEY!!!!!!!!!!  LÄNGTAR SOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Dels får jag träffa världes goaste palle balle  å toppzen :p han ser ja som en bonus ;) hehe skoja :p han e rolig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0