Roliager kan man inte få;) min nya modell :D

Igår på jobbet,  var typ de mesta asroligt :p visade gubben hur kan kunde dansa med käppen (som han gick för två jular sen)  men  han kollade aldrig:(   men en annan kollade å frågade om jag går på nå :p hahhahaaa

andra dagen i rad som jag och Linnea får lunch samtidigt :D wiiiee   i förrgård köpte vi mat från max å åt ute :p  helt mysigt  fick vi fika samtdigt=)   helt kul :D  kommer att sakna henne sen! 
 
igår så köpte vi en likadan glass, å åt efter lunchen :p   helt kul!

men dagens bästa (går) måste då ha varit en kund,  de  bara kom jättemkt possitiv energi från han, han var helt rolig :D hade en godis påse som jag små åt från så bjöd han ;) sen kom han in igen å de var nog bara för godiset hahhaha
 han skulle lätt kunna göra en asglad ifall man var deppig :D  

sen for jag å pastis på ica maxi å handla =)

for hem käka middag :D  var ute å gick  med mikkis runt sjön, sen gick vi till coop =)  köpte lite godis, följde henne en bit hem, där mötte  vi en kille som fråga "ursäkta kan jag får smaka en godis , är jättegodis sugen"   typ..  jag tänkte visst  varför inte, så sa jag kanske ha har så god smak hehhe :p så sa han vi har samma smak :D hahha de var ju fasktikt kul å höra ;)  hihi

har lite ångest om jag ska träna innann jobbet eller efter ?  hmmm,...

men appropå inget så målade jag mina naglgar (klippte dom någon dag efter jag sett britney) dom har sett förjävliga ut! kort å fransats upp :( blää så tänkte ifall jag måla dom så vore de ju skydda dom lite ifall? =)


ska käka nu iaf =)


vad tycker ni om mina nya modell?? :D





pusss hej gampastej ;)

Kommentarer
Postat av: Make Up Artist på Make Up Store

tack :D

2009-07-29 @ 16:46:37
URL: http://chuuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0