Springa

Har int skrivit på ett bra tag nu :p men har gjort andra saker :D   jobbat, tränat, å varit med kompisar.
Förra veckan var jag ute å sprang med muppens syster  och hade käkat tacos  en och halv timme innna vi sprang, vilket resultarde till mjälltugg lr håll vet int skillanden ;) hehehe   (eller kanske var båda) hahhahha
de var väl på tordagen, sen på lördagen då gick de asbra, sen måndags gick de inte allas lika bra som i lördags (käkade en sallad på dagochbert) ca en och halv timme innan. Vilket var inte så bra, tisdagen så var vi ute och sprang på morgoen käkade inget innan (vilket oxå kändes skumt) :s  heheh drack bara vatten :p

i går ( onsdag) sprang jag själv utan min spring kompis runt sjön ;) men muppen cyklandes brevid mig :D han blev imponerad på hur duktig  jag var ;) hahhaahha
sista 100 m tog jag ut de sista :D fan såå skönt  de var!! 

nu gör jag lingonsylt :D ska käka frulle snart och sen ta mitt ass å sätta de på cyklen å köra till jobbet :D hehhe


var oxå å träna med Linn i förrgård :p  innan de prata jag med Hanna :D å i går prata jag med Palle balle:p frågade hur hon å Toppzen firade deras 6 årsdag, hahha vilken story, men tur nog slutade allt väl, ;) när dom fira deras 7 årsdag ska jah fråga om jag får vara med  :D tänkte filma de då ;)

måste bara tacka min springkompis för att hon fick igång mig att springa, mkt lättare nu :D förr börja ja gå när ja blev less ;) heheh  vilket kanske int var alltför bra ;) hahhaa
hoppas att jag cyklar in i samma person som jag bruka träffa när jag cykla till jobbet, var länge sen nu sen vi sågs :/

I måndags var de dags för favorit i repris,var i s-byn å grilla hamburgare å åt världsens godaste blåbärs paj :D me like!!  :D:D

ska käka nu å dra mig till jobbet :D ååå i helgen blir de vara 80-talare i kassan ;) wieiieeie kommer  bli en asrolig helg :D:D

see ya ♥



Kommentarer
Postat av: Pastis

haha yes! vi är ju bäst alltså:D haha=)

2009-07-25 @ 19:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0