TRÄNA!!

Förra veckan träffade jag en kompis lilla syster på gymmet =)  hon fråga om vi skulle gå på body pump (har varit på de förr) men fick int sååå bra intryck av de. Känndes så maskulint) :(   men nu är  jag fan helt pepp!!  :D:D  de  börja på 55 min ;) ska käka frulle nu =)
 i helgen blev de ingen träning trost att de var min enda lediga helg :s men sov int så mkt natten från lördag till söndag :p MEN jag stor städa då bilen :D så en sak sa ja till mig själv nu, ingen får käka å grisa i den nu. Inga djur får komma in i den :D  stod säkert 3 timmar med bilen igår. Ska ta bagage luckan idag :D
annars idag ska jag på markanden (tror att den börja idag)  annars ska jag packa å dra till stugan. Johanna en kompis är där! :D  LÄNGTAR EFTER MIN KAMERA!!!!!!

ska vara i stugan till onsdag, ska nog hälsa på farmor idag oxå =) annars gör ja de imorrn.
Tänkte oxå träna upp min kondition i stugan oxå. Perfekt bara skog, int så mkt folk (som hör hur man flåsar) ;) heheh

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SNART ÄR DE BRITNEY!!!  FAN SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JA LÄNGTAR!!!!!!


Kolla nyss på termometern den visade 11 garder!!  :(  blääää  de här kännu ju som de var utomlands lr typ flera månder sen :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0