Banken

tjaababbaa everyone ;) hehe   nu har jag varit på banken, fick lära mig vad foder var ;D  skulle vara kul att ha mer intresse för de =) (hoppas att de växer fram med tiden). Hon som jag prata med var jättetrevlig (tror nog att hon förstod att jag int fatta så mkt) heheh ;) 
Åt lunch med Maria på caffelinno =)  mysigt å gott :D gick lite på stan =) hittade en bikkini nededel =) å ett par short typ =)  snygga  =D
Köpte nå grejs på apoketet som ska hjälpa mot vax i örat :D  ska ta de ikväll =)

Ska dra på träning på en timme :D:D

see yaaa



Kommentarer
Postat av: madde

datumen star i rubriken:)

2009-06-02 @ 17:17:33
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Svar: Hundar är underbara! Så fulla av liv och underbart mysiga :) Lätt värt all tid osv!

Syster och bror är ett lokalt band som spelade på torget här i Oskarshamn :)

2009-06-02 @ 18:26:16
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0