Med Pg :p (lycklig) :D

Snacka om att jag verkligen fasnade framför tv:n idag ;) heheh såg kallt å blåsigt ut  :( tvättade resten som ja int hann med igår =) hihi
messa pg, fick svar vid 12 å då kom vi överens om att jag skulle haka på henne när hon gjorde massa ärende :D vilket var askul :D
vi for på kronan å röda korset :p köpte 3 skivor å e dvd film :p lr de var adution 2005 i  idol :D hihi

MIN FAVORIT



VET NI HUR BRA LÅTAR DE FANNS MED?????
alla bra låtar som jag lyssa på å får flachbacks från då vi var på disco i mallorca :p hih då vi var barn :D:D  typ fågeldansen, "do the conga" hands up"  å massa mer!!  Har lyssant på den hela kvällen ;)
nästa gång då de e fest  så vet jag vilken skiva jag ska ta med mig ;) *hoppas bara att ja int blir hatad :S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0