N

Alltså  hittar inga ord!!  Guu såå himmla kul de var igår på färjan å all stars :D:D:D:D   fick prata engelska princip hela kvällen plust att jag var nykter : D fick de oxå bekräftat av en kille från chicago att min engelska var bra :D:D:D  ÅÅÅÅÅ HUR KUL VAR INT DE??? 
På all stars satt vi å prata med några Italienare ;) hehhe   när dom pratat Italienska med varandra sa jag till PG & PO att de låter som i Lady å Luffsen ;) haha
helt kul då de är Nato övningen har uppe :D:D  för man får använda sin engelska :D:D  *me like it* ;)

kom hem ca 4, tog bort sminket å borsta tänderna, gick å la mig, fick väl typ 3-4 timmars sömn :( alldelses för lite :(

 har jobbat från 12-17.15

ska ha p-.fest nu kl 19 :p gott i gott me mat :D:D hihihi


aaaa måste dra . synes kanske ute ;)
see yaaaaa♥


Kommentarer
Postat av: Ester

Hojja vad jag saknar att prata engelska SÅÅ mycket!

2009-06-14 @ 19:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0