Nya naglar

Köpte nå grej på apokeket sov med de i öronen ;) hehe rätt skön, hörde int nå billjud lr nå (hade bomull i öronen) :D:D  men  har fortfarande kvar lite :/ men mkt bättre idag :D:D

Målade mina naglar igår (blåa) , dom har blivit rätt långa å snygga nu ;) vad tycks??

NU ÄR DE BARA 12 DAGAR KVAR SÅ FÅR JAG TRÄFFA PAOLA :D:D:D:D
längtar såååå mkt!!  Sist då vi sågs var i Jan :(  skulle egentligen setts i april, men då kom annat roligt upp ist ;) vilket jag förstår att hon heller ville stanna hemma än att komma hit ;)
Får oxå träffa henne i JULI :D När hon, jag å Anna ska se Britney :D:D   wwhoooo  längtar så lätt sommaren bästa!

halv elva kommer Stina å pastis å då ska vi spela cub :p

Köpte "i form" tidningen igår. De stod dära exkat vad jag ville ha svar på "sockerbehov"   hur man blir fri de osv =)



Ska käka nu å diska innan mina små babs kommer :D

see yaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0