SOL SOL MERA SOL :D:D

Åååå igår var jag med Hanna :D  vi lunch dejtat ;)  åt på sub o co ;) tog en jättemacka (60 cm) :D:D  sen var de en kille som stod baki mig å fråga om jag skulle käka den dära ;) heheh kul att han börja prata : D trevlig typ ;)
Både jag å Hanna kom fram till att han omöjligt kan ha varit en norrläning :p för då skulle han aldrig ha pratat  ;) (okej om han int  var ett undantag) ;)  
 gick lite på stan for hem till henne låg ute å sol å prata :D sen fick vi den briljanta iden att bada :D:D  hihi fan såå duktiga vi var :D fösta var de små kallt  men sen var de riktigt skönt :D  ifs var de bara en snabbis ;)

Idag var de 10 gånger varmare (typ) ;) hihi   lyckades ta fel på tiden ;) trodde jag jobba 12-16 men tydligen var de 11-16 ;) tur nog ringde Maria å fråga vart ja var :p så kolla ja en exktra gång  :s *piiiiiiiiinsamt* jag börja 11 ;) hehe men tur nog att att de int var så mkt  folk :p *pust*

Acen (vet int hur man stavar de) ;) hade slutat funka Yiiiiiiiipiiii  så frächa man var :D *NOT* typ klibbig å äcklig :s bläää 

for sen på ica maxi köpte middag ;) blev hem gjord hamburgare ;) nu ska jag hoppa i duschen ska festa med Pastis å Hanna  :D

ha en trevlig lördag :D krammm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0