VILL INT

Blää vill int fara hem:(  idag ha jag å palle å toppzen varti på bio sett baksamällen, hahhaha fick då ett gott skratt ;)  SE DEN!! träffade söt Hanna:D gick på stan, köpte ett  par snygga örhängen från pilgrim, mkt från body shop :D hängde med muppens syster  å hennes baby :p som var glad å se mig (trodde att han skulle gråta) ;) heheh

igår var vi på akvarium å kolla på söta/konstiga/fula fiskar ;)

igår kväll hann ja å palle oxå ha en liten tjejkväll när Toppzen var å öva sig med bandet:p vi ha spelat kort ;) vänd tia, lyckades vinna 3 gånger ;);)  heheh :D:D

checkade in för första gången på nätet ;) hoppas att ingen vill sitta brevid mig ;) ÅÅÅÅÅÅÅ  JAG var för första gången först ut ur planet  ;) hehehh  satt brevid en trevlig kvninna å en man påvägen ner :D:D kvinnan kommer ja nog att träffa imorrn ;) för vi skulle åka samma plan hem :D hahah

Har känt babyn spaka :D helt coolt ju :D:D  hihi å sett på dvd då den e  i magen å sett bilder ;)  ganska facinerande ;)

ska vara social nu :p see yaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0