blää

blää  lule förlora igen :(

Var lite med Stina igår, mådde piss till hon kom förbi :D har bytt till halebop vänner, tycker att de verka vettigt :D har kvar samma nr.
Var aldrig i skolan igår, ska maila läraren. Tror att den roliga veckan börja snart. Säkert därför, fan såå jobbigt de är när hormonerna int är som dom ska :/ satt å fundera på vad som händer efter döden (JAG VILL VETA) men insåg ganska snabbt att de är ingen ide, men känns lite läsktigt att bara dö å utan att veta vart man hamnar osv. 

ska någon donera sina organ? :) 

Jag vill kunna rädd liv å göra de, men ändå så vill jag vara hel när jag dör :S  fannnn såååå ego jag måste låta.. Men förstår ni vad jag menar? Lr låta dom eftre levande bestämma.


Nu ska jag äta lite sen gå en promenad och plugga :D jaaaaa sååååå kul.

pusss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0