Jaaa nu var de gjort :P 13 dagar kvar :p

Sminkade mig imorse så jag såg någonlunda vettig ut idag på genrepet. Klart som fan att nästan allt puder lyckas fara ut när jag tappar burken :(
Först när vi körde innan publiken hade kommit så  var typ all helt uppstressade, och de gick rätt bra ändå :D sen så fick vi köra en gång till innan publiken kom, den gången gick de väl oxå bra.
Men när publiken kom så körde alla fullt ut :D  så smidig som jag var så lyckade jag falla efter vi kört dom första byggen när vi var på väg fram till att köra lite hop. TYPSIKT!!!!  har aldrig fallit lr nå sådant förr utan lyckas göra de när alla har filmar å ta kort, men tror nog ändå att dom bilderna när jag föll måste ha blivit snyggast ;) hahha

kom typ en timme sent  till jobbet. men dom visste ju varför :p hihi

imorrn ska ja oxå jobba då blir de min jobb "mamma" och  jag som har stäning :D ihihi ska bli kuligt!! 

nu ska jag ducha :D

jaaa vi har fått våra hotisar :D kolla sååå snygga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0