jaaaa SNART DM

kanske int riktigt snart, men nästan ;) på söndag har vi genrep iaf :D så de ska bli kul. Jobbar oxå.
Gjorde gramatik provet, snacka om att typ allt var bort blåst i skallen. Satt där mest som ett frågetecken:/  ska bli kul att se resultatet =)  hihi

Idag ska vi diskutera  och jämföra två tidingsartiklar =)  har valt en om moterspappan/äcklet. Och kerry katona:D de skulle vara två olika med olika svårighetsgrad.  ska jobba sen efter skolan, men bästa av allt är att jag hinner gå båda vägarna :D:D hihi

ååå igår gjorde jag lingonsylt fan såå gott de är, och luktar såååå gott :D

annars under veckan har jag varit i skolan, fixat lite skit hemma, hängt upp min älskling (int min kille utan min tavla).   tränat, två timmar i måndags (tror jag) nog att de var. 3 timmars tisdags (dock var de roligare i tisdags) :p hihi  allt gick bättre och ordförande var och godkände våran dans och gav feedback. Vilket var bra :D  klarade typ nästan en handståendenedrullning :D:D gissa vem som blev nöjd ;)?

Har fan int tränat min mage på en vecka, för i lördags så gjorde jag lite saker på volitis som min mage int var stark nog till ;( hihi  så har haft träningsvärk i den typ hela veckan. Men tänkte idag ska jag nog fara till gymmet efter jobbet =)  den måste ju vara snygg och vältränad till DM (och efter de så klart) hihih

Jag fundrar på att spinga vårruset, är de någon som är med mig??






Nu ska jag käka & göra mig klar, Sen förberda engelskan =)





Kommentarer
Postat av: Knarin

Oj! om DU fick träningsvärk i magen så måste det varit nå konstiga övningar ;) snart är min mage också lika vacker som din, haha;D

2009-03-19 @ 11:22:08
URL: http://fagervall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en underbar helg :)

2009-03-20 @ 08:54:00
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0