Jaaaaaaaaa

Igår på träningen   I MADE IT!!!!
Jag å Elisa börja köra lite gymnastik, och hon visade hur en ronat skulle se ut och gav mig några små knep och gav mig feedback. Efter hon hade så körde jag 4 gånger Åååååååååå dom 3 första gångerna såg de lika hemskt ut som innan men 4 gången PERFEKT :D:D  GISSA VEM SOM VAR NÖJD ;) hihihi sen ropade vi på våran tränare och då gjorde jag också en snygg ronat, så nu kan jag :D hihi och jag fick applåder av resten av laget ;) fan sååå nöjd jag blev!!
När jag väl kom hem efter 3 timmars träning så strecha jag och duscha, åt, pappa kom förbi å kolla på tv:n, han körde mig till Gabby vi satt och prata och drack te å käka bullar (fan sååå gott de var alltså)  gick från Gabby till hockeyn .
OCH
YES LULE VANN!!!! :D:D  dock såg jag bara första peridoen sen gick jag och en Elisa hem  ;) men de tog oss typ över en timme att gå hem :P hahha  väl utanför coop arenan så körde vi några ronater å tog flum kort::p sen börja vi leka i snöhögar  oxå haha gick till kvantum å köpte frukt och lite godis å en pucko mjölk och skickade en bild till Rebecca (hon älskar pucko mjölk)  när vi visade hur mkt vi njöt av mjölken :p hahha och skrev vi tänker på dig <3<3<3 puss hihih 

ska käka nu och göra mig klar för 3 timmars träningen igen :p
hihi


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0