Lyckad kväll & 4 år sen sist!

Alltså jisses hur snabbat tiden går :p igår var de 4 års sen jag såg Westlife sist i globen:D (nog för att jag skulle vilja se dom igen ;)  ) men tänk 4 år sen sist. Kommer ihåg den resasn jättebra! Dels var de oxå
♥4 års sen igår sen jag tog studenten
♥4 års sen såg Backstreet Boys första gången
♥ 4 års sen Britney Spears släppte sin första parfym (den köpte jag oxå) ;)

Annars igår då :D träningen gick bra, superfint väder! :D For till byn ,åt middag , gjorde mig klar för fest. Var ute å gick med Ferre, & min syster hade ett annat monster till hundsom hon var ute å gick med. tycker bäst om Ferre, för han e lugn och snäll :D:D
Såg oxå en fasd (fågel) hii  tro de var första gången i mitt liv.
När jag väl kom till byn skulle öppna dörren och ropa på ferre & den jobbiga som kom ferre och monsteret. Monstert börja att skälla å morra åt mig. Därför blev hon ett monster =) störda hundar som ska skälla å morra. Har dom int lärt sig att man ska gå fram och skaka hand/tass innan man börja morra?? 

Sen for jag till Mats mamma & vänatade på han, vi såg Robinsson, skulle fan vara kul att vara med :D måste ju vara värsta bra bantigtsstället ju ;) knappt nå mat och göra så mkt övningra :p dock måttligt jobbigt att ha mens och behöva vara där :(
sen mitt i allt så släckes de utan för (visst att dom skulle göra de) men hann att glömma bort de :p hhihi så då går hans mamma och släcker ner i hela lägehnheten täder ljus  så sister hon å ja å ser på tvn :D mysigt värre :D
sen baki halv 9 där om kring kommer Mats & hans pappa. då börjag jag fixa min väska  och sen kör han mig till Johan :D där är Ida, Stina, Fredde, Pajala, Jonas & så klart Johan (eftersom att han bor där) hahha
dom var helt elaka mot mig, dom kittla mig säkert 3 gånger :(  *synd mig mig*
Köksbordet var fullt, så jag satte mig mellan fredde å Joans och såg South Park. Hahha fan såå vi garva :p hahaha
Jonas körde in oss till stan=) vi var på all stras :D fan sååååååååååååååååååååååååå kul!!!!!!!! Vi spelade biljard,. Jag & Jonas var på samma lag, första gången vann Stina & Johan (om jag int minns helt fel) andra gången spöade jag Johan & Stina rejält (Joans hade gått i väg och då fickj ag turen på min sida) hihi  Dock hjälpte Pajala mig väldigt mkt *tack*
hade stoppat min väska under biljard bordet. För vem fan skulle vara där och gräva ?? Jo ingen, men sen så upptäcker jag att min väska är BORTA gissa vem som får panik? JO JAG!!
men då låg den tydligen under någons jacka :) Pajala hittade den !! FAN SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD JAG BLEV!!!  Nää fan skulle den ha försvunnit så skulle jag fan ha börjat lipa. 
Hade ju mobilen men massa fina bilder från kvällen, och alla nr. Dels har jag oxå då bara en låne mobil.
Och kan ni gissa vilka som skattade mest under hela kvällen?? Jo dom två som var nyktra ;) hahah
For hem vid halv 01.03 men blir väl 02.03 för att man ska ha vridit fram klockan :p
hihi
Är supernöjd med kvällen :D:D  helt sjukt kul!!! :D:D♥
 

Kommentarer
Postat av: lisette

är du intresserad av sjalen kan jag lägga undan den tills du har pengar.. om du vill?

kram

2009-03-29 @ 10:27:55
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :D

jag såg lets dance ja :D

tyckte du rätt vann ? :D

2009-03-29 @ 16:14:27
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

jo vi hade en massa snö, men nu är den äntligen borta igen haha! jag är inte så förtjust i snö >.< skönt att du hade en bra kväll!

2009-03-29 @ 17:41:18
URL: http://bizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0