Sååååå skönt

såååååååååååå  skönt de var att träna idag :D känner mig topp sexig nu :p
hade sen ansiktbehandling :D de var skönt, dock gjorde de lite ont när hon klämde ut pormaskarna :s
 men fan såå skönt de var!

dock e jag helt försötrd nu, men känns sååååååååååååå skönt i kroppen att fått träna gym. När jag gör plankan på gymmet och kollar upp så kollar en kille på mig och hejar, jag hejar tillbaka för att man ska göra så :P haha
sen säger han visst jobbar du på **** jag säger jo. Han sa jag handlade av dig i förrgård (måndags) int fan kände jag igen han :P hahhahha

men har typ redan nu glömt hur han ser ut :p hoppas att jag känenr igen han lite tills nästa gång då  han kommer in. 

ska dra till stan å vara med sofia i laget =) see ya
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Tack, vad fint av dej!! =) åh , tack igen! jag var oxå jättenöjd med håret, nice=) hoppas du oxå får en fin helg. Kramar!

2009-03-26 @ 22:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0