SOL :D

Fan nu har de ju varit sol super många dagar ju :D hihi har varit å besiktat golfe den är    ♥PERFEKT♥

Ska gå ner till källaren och kolla hur min cykel mår ska försöka cykla in till stan till 13 och träffa Ida :D
var ute och jogga tidgare i morse, dock var de små halt så de blev rätt mkt gå oxå :/ sen tränade jag mage, rygg & rumpa när jag kom hem =)

sen i kväll har vi träning 16-18, hoppas de blir kul :D ogillar bara lokalen, sen är sååå liten. Skulle varit bätter om vi var i hälsans hus, men man kan int få allt =)

ska käka nu see ya


Träningskläderna hade på mig en jacka oavn på denna, så jag skulle hålla mig varm ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: visst är dom snygga :D ihih

2009-03-20 @ 12:30:09
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0