Typ alla sjuka...

Typ alla i laget e sjuka :/ åtminstode typ 3 st :P hihi men kändes som fler :s

ja vad ska jag säga om träningen igår? gick bra.  Bätter skulle int skada.
Stina den lilla gulliga färgade mitt hår (var mest för att täcka över dom fula slingorna, jag blev nöjd=) tror att de var några som int riktigt täcktes :( 
Men som förra året (i januari) skulle jag klippa mig till en coolar frisyr som typ Rihanna har haft. Resultatet = hocky frilla 
Vi satt oxå å prata om att hur ofta man egenlign blir nöjd hos frisören. Hon berättade att för ett tag sen när hon var blev de exakt som hon tänkt sig. När jag toppat mig har jag oxå varit nöjd men som de dära som jag skrev nyss, nää fan har NOG ALDRIG varit såå mkissnöjd. Tänker aldrig mer gå till den friösren igen.  Men tur nog växer håret ut =)
Nää fan ska alltid ha som kortars som jag har nu. ALDRIG MER SUPERKORT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0