UTAN MOBIL!!!

Bläääää igår när jag såg på let´s dance så stoppade jag mobilen på bordet (vi har ett svart blankt bord) tydligen var de lite vatten på de (fråga mig int om flaskan läkte lite lr om glasen är kasa) men när jag tar upp min mobil, typ knaopana lyser men displayen är svart :/ F*N!!!!!!!!   hur ska jag överleva???  Om ni vill nå så skriv på msn!
S
ka jobba snart lr 12-16 tänkte gå ut å gå innan de så jag får njuta av solen :D och sen göra mig klar =)

annars i morse så har jag hunnit läst lite ur boken, och kört i gången en tvätt maskin, vikt lakan :D 

ska käka innnan promenaden  :D

Visst känner man sig naken utan mobil?? :p


puss

Kommentarer
Postat av: vickan

sv:tack:)

2009-03-21 @ 10:29:06
URL: http://vickanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0