VÄRLDENS BÄSTA LÄRARE!!

Lätt att jag har världens bästa lärare!!  Berättade till mina lärare varför jag int hunnit tränar och förklarat lite personliga saker:D hon blev int sur, hon gav mig en kram, (helt gulligt) och vi kom överens när vi skulle göra gramatikprovet på onsdag ist :D blev helt glad, när  man får ett sådant bemötande när man är ärlig då är man ju de i fortsättingen. 
Men skulle  man fått ett argt bemötande då skulle vågar man ju int vara ärlig! Hatar när folk  bara skirker eller blir sura /arga när man är ärlig. Och  när dom int kan lyssan. 
 

  1. lär ut på ett bra sätt
  2. trevliga
  3. förstående

nu ska jag käka frulle och sen gå en promenad :D   bye bye♥




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0