I LOVE it

Igår tänkte jag skippa att gå på träningen med Elisa lyckades övertala mig :p skulle ändå ba suttit hemma å tänkt på mat ;) så de var lika att jag fick nå roligare att tänka på ;) hihi
vi körde axel sit:p  de gick bra sen körde vi axel stående :p första gången gick som de gick heheh ;) Elisa stodframför mig (Moa baki) å Sara på mina axlar :p iaf så på min sport topp är de sådan dära saker som på bh. Och då söta Sara ställde sig på mina axlar så höll jag på att rammal framåt (men lyckades stå upp) hahha nästan ;) mitt huve flög min mellan Elisas bröst hahhahha  men drog ner axelbanden på sport toppen så då gick de lite bätter att köra axelstående :p

*tack Elisa* pössss hehhe

fan ska skriva två saker på engelskan nu =)  sen dra till skolan göra två omprov (lär nog få IG ) :(  blää har aldrig varit ett mvg barn men ett G så är ja nöjd =)
man kan ju int va bäst på allt =)  hhihihi ska oxå göra om nationella skriftliga å lyssan 13 aug :s om ja klara de så får ja G på kursen :D  wwiiiiieeeeee


Luftenhjältar =)  är alltid lika bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0