I'm hot, your not

Allså min dröm igår går natt :p fan sååå grym, var med i pussycats doll. Vi var förband åt Britney, men ändå int. Stod baki ridån, spnag på några av hennes bakgrundsdanare. (väldigt streesigt för dom ksulle just in på scen, och de var ingen rudn scen utan en "vanlig") Och dom hade näst strump byxor, och typ en sexig baddräckt med krage typ :p å jag sa till en av dom, åååå vad sexiga kläder vill oxå ha dom!!  Å brittan inledde med Womanizer=) :D
Sen var de som att jag satt i publik i globen. Och då fick schyssta bilder. Och globen var in alls så stor som jag minns den i drömmen =)

Älskar att drömma sådan drömmar ;)  




Kommentarer
Postat av: rebecka

hahahaha aa den ska jag dra! igår blåste det ju som fan, haha. det är helt ok med mig :)

2009-05-28 @ 14:50:18
URL: http://bizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0