Vad killar tycker om tjejer som fiser å rapar=)

Igår var jag å PG ute å gick en timme:D  hih sen såg vi efterlyst å flumma ;) skickade ett mess till Leffe och skrev "GE Jag tycker du är söt" men int  fick  jag nå svar :( hihih
sen kom vi på undera vad killar tycker om tjejer som rapar och fiser hela tiden. (när vi var ute å gick så rapa vi någon gång å fes) hih 
Så vi tog reda på de:D Frågan var : "Hej! Skulle du vilja ha en fisande å rapande tjej? :D Hihi"

"Nja.Få inte göra det hela tiden ju"

"Haha finns det  tjejer som inte fiser och rapar? ;p"

"Haha va? Uhm ja, man ska kunna göra sånt inför varandra när man har börjat lära känna varandra:). Man ska inte
behöva vara fin för varandra hela tiden. Hur så?"  (de var de mest seriös svaret) hihi

"Qe What!?"

"Hej! Haha så länge hon inte gör det hela tiden så skulle det nog vara lugnt:p Hurså? Haha"


Någons korv från valborg ;) hihi

ska dra till gymmet nu :D see ya♥

Kommentarer
Postat av: madde

på fredag blir det shopping i eskilstuna med 3 jobbarkompisar:)vad händer hos dig?

2009-05-07 @ 11:04:59
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mkt :)

Fin blogg du med :)

Jag det gör verkligen och det är så härligt så mina ord ska ut och det gör dom på rätt sett genom och skriva :)

Oj hehe tack har jag inte tänkt på och fårt hört nån gång haha :D



Hoppas du får en toppen dag :) kramis

2009-05-07 @ 11:07:15
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Linda

jag har praktik 14-22

2009-05-07 @ 11:11:29
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Afrobelita

hahaha altså man ska definitivt inte göra det i början men när man känner varandra så tycker inte jag det e nå fel på att rapa men prutta kan man fan göra på toaletten, både killen och tjejen haha..

2009-05-07 @ 11:59:53
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Gabriella

haha, roligt där! =D den var bra!!

2009-05-07 @ 21:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0