4 dagar kvar

Fan sååå bra Tove är!!   :D:D  hon har verkligen allt! tycker hon är snygg, utstrålning åå allt!
egentligen vore jag ju ha stor koll på datumen men icke de, jag trodde att make ups troe hade deras  höstvisning i fredags så när kl var 22 stod jag å ida där ute å ingen var där fick  typ panik :p kollade på biljetten sen på mobilen.
På biljetten står de 28 nov & på mobilen 27 nov:p  så då blev de allstars! Riktigt kul! Träffade min syster hennes kompis, en arbetskollega å hans sköna kompisar :D

Lördagen gick jag på en a2 (sååå skönt att röra på sig) sen for jag till jobbet! (bara trevliga kunder) 

Så på  lördagen blev de cleo (och make up store visningen) =)  fick inte med min dejt utan hon stanna hemma:( men alltså vad mkt man kan göra med smink!! :D
träffade en arbetskollega så hängde lite med  hon å hennes gäng =) men drog sen när visningen var slut.
Söndagen gick jag en prommis ( var kallt å skönt ute) :p
en sur kund alla andra var jättetrevliga!
Tonade över mina slingor/hela håret igår :p hittade en (den för 33 kr på kvantum) :D eller Sofia gjorde de åt mig! :D  hon ska få göra de åt mig fler gånger! sen såg vi lite på tv sen drog vi till kvantum å köpte en  stor bulla å en loka å satt i bilen å tjocka i oss :D assgott!

nää nu ska jag käka sen hänga upp tvätten å skriva min packningslista :D


Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Vad gullig du är! det ska jag säga till honom, då blir han glad!=) kram

2009-11-30 @ 11:01:01
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: MrsEmma

Desamma =) När åker du neråt då?

2009-11-30 @ 11:01:59
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: MrsEmma

haha tack! och Picassos rumpa! =)

2009-12-02 @ 12:35:20
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0