Fixat ett hål

Nu var jag hos käftis och lagat ett hål :D lr vad de var ;)  alltid lika kul å gå till tandläkaren :D  dom är såå snälla och trevliga!
Glad blir man oxå av att vara där!!
Ska dit igen 18 dec :p 
ska hänga med Sofia snart, igår på baletten ( var tur att jag var där) fick veta att våran lärare ska sluta :'(   jag som tycker om henne sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå mkt!! Hon är BÄST!

cyklade första gången sen ja föll :p de gick bra och såå skönt de kändes!  Ikväll har vi cheerleadning träning men ska inte gå på den, tänkte vila idag. Vill ju bli helt frisk!

FÖR IDAG ÄR DE BARA EN MÅNAD KVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imorrn ska jag klippa mig :D  e sugen på kort men vill ändå ha långt :p hihi  menar dock int kill kort utan typ som Paola ha klippt sig!
ska he in tvätten i halvan nu ! sen dra mig mot kvantum å möta upp sofia!

kramm :D<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0