Gamsjukan fredagen den 13

Blääuuu pratatde med en kompis som sa att jag kanske fått svinninfluensan :/  va fan jag vill ju INTE vara ett svin :(
Idag har jag fixat mina naglar :D  tycket dock att hon filade ner dom för mkt :s men tur nog hinner dom nog blir långa å sexiga tills 4 dec :D
I veckan har jag tränat kanske inte varit såååå smart :( ska vila nu. Ska nog bara gå på baletten.
Ville göra nå galet idag (syftar på dagens datum) men sitter ist hemma själv å kollar på idol ;) hahha fast de e mysigt! Tur att mobilen finns :D
E såååå sugen på godis men håller på att rensa magen från allt skräp:p  sååå måste hålla fingrana i styr :p nu är de bara 21 dagar kvar!!
I morrn ska  jag kanske hälsa på farmor!
Ååå måste nog köra förbi mina päron å lämman igen en låda som ja ha i bagageluckan :p e less på att ha den där :p


Kommentarer
Postat av: iLcH

VA? Har du kanske gått och blitt svin?

Ne inte kan Lina bli ett svin. ;)

2009-11-14 @ 11:10:07
URL: http://damptantdeluxe.blogg.se/
Postat av: Åsasson

Skojjig mask ^^

2009-11-14 @ 15:35:10
URL: http://asasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0