Lugn helg

Va i går på hockyen jag fick hålla flaggan :D  luica kanidaterna sjöng nationalsången!! 
Efter de gick jag hem, vi for till mackan å pastis å hälsade på Molly!
Såg film (nazist filmen med brad pitt)  de var seg , trailerna var MKT bätter!

Aaaaaaaaaaaaa  i nu är de oxå bara 12 dagar kvar tills vi ska träffa bsb!!  ( jag å Paola)   alltså jag är såååååååååååååååååå nervös!!!!    fast har fått lite mer uppfatting om vad som kommer ske den dagen :D  så de känns bra!

försöker oxå komma på   hur jag vill ha mina naglar 4 dec :p
tänkte annars bara nå glitter på nagel topparna =)

var på gymet i fredags  =)  ska dit idag oxå :D  nu är jag sååååå nöjd med min mage å jag hoppas att den e lika snygg om 12 dagar ;) hihi

dock min lilla kur som jag går på att jag inte ska käka nå godis går int så bra , fast ha  typ käkat 3 i fre å i går blev de lite mer.:(   har fått dåligt samvete då :p
men  va fan :p måste ju tänka på brösten :D

Den mittersta ååååååååå  såååååååå snygg lila exkat den som jag älskar!!

hahha kolla blicken Molly gav mig ;)

 

ska käka nu!  ♥


Kommentarer
Postat av: YVONNES

Så fint med lila nagellack!

2009-11-22 @ 14:57:53
URL: http://layvonne.blogg.se/
Postat av: simone

Haha vad sööt hon är :D

2009-11-23 @ 13:44:08
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0