Min helg

I fredag var  jag till byn och träffade Anna med familj!!  Sååååååååååå  otroligt söta deras barn är! snälla å gulliga! :D
Om jag inte skulle ha jobbat skulle jag gärna ha stannat hela helgen och kunnat träffa henne lite mer!
En till guldvärd rolig sak som hände under helgen var att jag har hunnit träffat Mikkis nu 4 gånger :D 3 gånger promisar en annan gång möttes vi bara när jag gick mot stan :p
På fredagen kläde hon ut mig ;p hon ska INTE bli stylist! Hon kommer att passa som detist ;) :D 
Kvällen idolmys med pastis å mackan å muppen! Middag i byn och glass å grädde *mums*


Lördag promis med Mikkis (lr om de var söndagen) å jobb, kvällen var de körslaget! OLA GICK VIDARE!!  Han ska då tack mig för de ;) rösta säkert 15 gånger på han o hans kör! :D
Hoppas att dom vinner nästa vecka!!!
Idag har jag börjat på några gammal eng uppgifter som jag inte gjorde klart när jag läst eng b:p tänkte att NU måste jag verkligen träna upp min eng ;) ska kanske börja skriva på eng här? de måste vara bra träning :D
och varit ute och gått med Mikkis ♥

Söngen jobb! Middag hos muppens päron *gott*

DÄR ÄR ANLEDINGEN TILL ATT JAG TYCKER ATT MIKKIS INTE SKA BLI STYLIST ;)hihi
(skoja med dig ;) )

Hihi jag o Sofia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0