snart minder än en vecka kvar :D:D

Mitt största problem just nu är vad jag ska ha på mig på backstreet boys, vill ju vara snygg men ändå bekväm :p just nu har jag på mig ett par jeans (int så  farligt thighta) å ett linne å en huvtröja :p skönt å behagligt, vanligt snygg (typ som man kan ha på skolan)  MEN  DE KÄNNS ÄNDÅ SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TRÅKIGT ATT HA!
blää  de regnar idag :( tänkte gå till stan å lämma in CV:s men  känner mig såå ofräch i regn. (skulle inte bry mig om jag skulle träna då e de skönt med regn typ springa lr cykla)
Har hittat en låt med Ola play me !!  ÄLSKAR DEN!!!!!!!!! :D:D:D:D

Ska ta mitt ass in till stan å  hämta mina snygga stövlar :D


sugen på nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0