Lule vann över djurgården :D wiiieeee

En tjej som jag jobbar med på hockyen sa lule vinner med 4-3  och hon hade rätt :D   helt grymt!  GRATTIS!!!!
Har saknat att stå å skrika köp matchprogram :p  var kul men kallt ;)
jag Hanna å Sofia hade jättetroligt:D    först när jag cyklar till Sofia möter jag Hanna vid golfängen och där motionera jag henne typ nästan till midskogskolan ;) hehehhe 
sen möter vi upp Sofia!
Fan så snyggt de har blivit sen dom gjorde om i coop arenan :D

näää fan nu måste jag skynda mig om jag ska hinna köra gym och käka innan jag och Sofia ska göra stan ;) 
skriver mer sen och lägger upp nå bilder från matchen !

puss hejj


Kommentarer
Postat av: linnich

allt bra med dig =D ?

2009-10-09 @ 15:54:57
URL: http://linnich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0